Yargılanma korkun olmasa birine içini dökmek ister miydin?

İnsanların en kolayına gelen şey "yargılamak."
Çünkü anlamaya çalışmak zor gelir.
Yargılanma korkun olmasa birine içini dökmek ister miydin?

#54srp
Yargılanma korkun olmasa birine içini dökmek ister miydin?
Cevapla