Siz olsanız ne yapardınız yargılamayacaklar gelsin?

Kızl arkadaşlar öncelikle yargılamadan yorum yapın lütfen. Yıllardır tanıdığım bir erkek boşanma aşamasın ve ayrı eve çıktı. Ben de bu sebeple rahatça sevgili olabilim diye düşündük. Aylarca görüştük kafasında Mal paylaşımı dahi yaptı. Fakat geçen gün ortak çevresi karısıyla onun barıştırmaya çalıştı o da sussunlar diye gitti. Üstelik ben onun evindeyken... Ve çok uzun durdu.. siz olsanız ne yapardınız?

Siz olsanız ne yapardınız yargılamayacaklar gelsin?
Cevapla