Siz olsanız ne yaparsınız ne olur yargılamayın?

Arkadaşlar beni yargılamayın lütfen. Ben bır yıllık evlıyım esımın 2. Evlılıgı ve bır kızı var. Evlenmeden önce bu konuyu çok net konuştum ve çokta ayrıldım. Bak dedım kızınla görüş konuş ama eğer yanına almak veya kalması gıbı bır durum söz konusuysa ne olur beni hayatından çıkart. Yok dedı kızım annesıne çok düşkün kalmaya gelmez. Nedense evlendıktej sonra ıletısımlerı çok arttı o kadınla ve sureklı görmeye gıtmeşer çoğaldı hen bunu kaldıramıyorum. Bu 15 tatışdede kalmaya gelevekmıs bende bır hafta annemlerde kalayım dedım ama ev şu an bana dar gelıyor olmuyor yapamıyorum. Siz olsanız ne yaparsınız
Siz olsanız ne yaparsınız ne olur yargılamayın?
Cevapla