İlginç görüşler bekliyorum, bakalım neler yaparmışsınız 😄

İlginç görüşler bekliyorum, bakalım neler yaparmışsınız 😄

Müşteri her daim haklıdır gibi bir düşünceyi yok etmek isterdim.
Buna o kadar katılıyorum ki.. Çalışanlara çok üzülüyorum. Bunu kesinlikle düzeltmeleri gerek, herkes haddini bilip davranmalı. Saygı, edep gerekli her iki mevcudiyet için de
Kesinlikle öyle
yargılasınalr yine istediğimi yapmaya çalışırım
Cevap
9Cevap
Kötü insanlara ceza verirdim..
Keşke verebilsek 😕
Kimse yargılamayacak düşündüğüm herşeyi açıktan söylerdim 😅 ortalık karışır ama benana 😅
😂🤣😂😄
Millet yargılar diye yapmamazlık yaptığım bir şey yok
En güzeli, bu toplumun büyük bir sorunu aşılamamış bir sorun. Yargılamakta kimin ne haddineyse
Onlar bu hayatta neyi başarmışlarda benim hayatıma parmaklarını sokabilecekler…
kimse umurumda olmaz doğru bildiğim her şeyi ölümüne savunurum
Aynen diğerlerinin yargılamalarını çok fazla şey etmemek lazım
Düşünceleri edepli tutmayı, şüphe yerine inançla dolu olmasını
Bunun yargılanmıyor olması gerekir... 😮💨
Evlilik karşıtıyım. Bu çok tepki çekiyor. Bunun artık normalleşmesini istiyorum. Devlet kaydına girmeden de aile olunabilir bence.
Bu tarz şeyler bireylerin kararıdır, kimseye yargılamak düşmez. Yinede şunu diyebilirim bu konuda aile elbette olunur, ama bu çocuk açısından biraz sarsıcı, güvensiz hissettirebilir çocuğa.. Ama dediğim gibi yine yargılamak kimseye düşmez evli olup kötü yetiştirenlerde yok değil. Her şey yetiştirmede bitiyor...
Aslında çok da bir şey değişmiyor. Anne baba evliyiz deseler birisi gelip evlilik cüzdanı soracak değil ki.
Toplum sadece hazır değil böyle şeylere.
İngilterede falan ikametgah değişince boşanılmış sayılıyor.
ben senin napcağını merak ettim:)
Joker gibi dans eder gülerdim bol bol 😄
:))) tuttum seni:)
😅
Ehliyet almadan çocuk yapılamamalı
Merak ettim açabilir misiniz biraz?
yani evlenirken anladık da çocuk yapmadan önce sağlık açısından araştırılabiliyor, bu insanların bir çocuk yetiştrebileceklerinin araştırması neden yapılmıyor?
Çok güzel bir şeye değindiniz, gerçekten çok fazla hak veriyorum. Ne bir eksik ne fazla keşke böyle bir yasa gelse..
yasa yerine zihniyet olsa daha kolay olur 😅
İnsanlar için evet, ama o tarz çocuk bakamayacak cinste insanlar için yasak korkutucu gelip cesaret edememelerini sağlayacaktır. Maalesef insanların hepsi zihniyet değiştiremiyor, burada da yasa dahil oluyor işin içine. Paralı bir poşeti ihtiyacı olsada alamayan biri, poşet parasız olduğunda ihtiyacı olmasa bile almak isteyecektir.
😅
İslamcıları katlederdim artık görmeye bile tahammül edemiyorum saçını sarığını ettigimin dürzüleri
Hicbir kurala uymazdim
seksin serbest olması ayıp günah olmaması
Serbest ki zaten
Yasak değil isteyen yapabiliyor..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar