İnsanları değil de, insanların suretinde kendinizi yargıladığınızı anladığınız an kurtulabileceğiniz bir alışkanlık.. 
#54srp


aslına bakarsanız kimin ne düşündüğü ve ne dediği ile hiç ilgilenmiyorum, bana uygun olan ne varsa yapıyorum..
çünkü insanlar için her yapılan bir şeyin kusuru var.. kusuru kabul eden bensem onlara ne ki? neyse..
Bu hissin önemsiz olduğunu küçük yaşta öğrenmek isterdim şu an için bir önemi yok. Kendimi olmayacak şeyler yüzünden başkalarına göre yaşadığım için sıkıntılarım oldu zaten :d.
aslında bir süredir
kimsenin ne düşündüğü ya da beni nasıl yargılar diye bir endişem yok
içimden geldiği gibi yaşıyorum
konuşanlar da konuşabilirler
Bu ben de yok zaten.
Yapmak istediğim her neyse onu yapıyorum. Kim ne der, ne düşünür hiç umrumda olmuyor.
Çok uçuk yapmak istediğim bir şeyler de olmadığı için tamamen keyfi ve isteklerime yönelik yaşıyorum.
Cevap
18Cevap
Herkesin yargılayacağı şeylerin çoğunu yapmış biri olarak hiçbir şey diyebilirim 😂 Birileri beni yargılayacak diye bir şey yapmamazlık etmedim hiç
Ben zaten birileri ne der, ne düşünür diye yaşamayı bırakalı çok oldu. Kendimi mutlu etmek için yaşıyorum..
Hoşuma gitmeyenlerin ensesine şaplak atıp, bugün cuma enseyi kapa demek isterdim.
İnsanlara göre yaşamıyorum. Yine yapacağımı yapardım.
İnsanlar oturduğun yerden kalksan yargılayıp dedikodunun çoktan ikinci turuna geçmiş oluyorlar. Yargısız bir ortamda değiliz o yüzden ilk önce yaşamaya çalışırdım, sıkboğaz edilmekten gına geldi.
Kimse umrumda değil. Zaten her haraketim yargılanıyor. Alıştım ve güçlendim
Kendi hayatımı yaşıyorum kimse umrumda değil.. Canımın istediğini yapıyorum zaten..
İnsanların yargısı beni ilgilendirmiyor. Yaradandan utanırım ben.
Vaveyla.. Çığlık atardım içimde biriktirdiğim yüzlerce şeyi dışa dökmek adına ๑
Yargılayanlara takılmıyorum zaten, normalde napıyorsam onu.
Bahçeye inip binaların tam ortasında durur ve avazım çıktığı kadar bağırırdım.
Benim 23 senwdie yok sahte ilişkilerdense yalnızlık daha iyi guvenilecek kimse yok zaten
Ayağımı kaydırmaya çalışan bi kaç kişi var onları yok ederdim sadece
İstediğimi yapıyorum zaten. Burnum b*ktan kurtulmuyor orası ayrı bi konu tabi
Kimsenin düşüncesi umrumda değil önemli olan benim vicdanım
Dürüst olcam sevmediğim insanları gıcık olduğum zaman bi kafasına vururdum bide hoşlandığım insanları ellerdim
İçimden geldiği gibi konuşmak
ne yapmak ıstıyorsam onu.
Kimse zaten umurunda değil
O kimse her kimse zaten umrumda degıl kı :)
Yapacağımı yaparım
Akrabaglarima tekme tokat dalmak
Başıma gelen olayi aileme anlatmak..
istersen dertleşebiliriz bana anlatabilirsin
Yabani gelin alırdım 😅
İzinsiz öpücük
Keyfim ve isteklerim üzere yapıyorum ne yaparsam
Adam öldürmek
Zor soru
Dünyayı yakmak
Manken olmak
Alkol
Babami bogardim
public seks denerim.
seks yapmak
Cinsiyet değiştirmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?