Türkiye'de kadınlar mı daha şanslı erkekler mi?

Türkiye'de kadınlar mı daha şanslı erkekler mi?
Bence kadınlar çok şanslı bir sürü erkek yazıyor istediğini seçiyor çok çirkin olsa bile bir sürü abaza var çünkü erkeğe taciz iftirası atabiliyor halk da hemen linçliyor. Ayrıca sünnet konusu var erkekler sünnet oluyor ve zevki %70 azaltıyor bir çok problem var. Pagan geleneği ben bir kadın olarak bunu düşünüyorum türk kadınları empatiden yoksun?
Türkiye'de kadınlar mı daha şanslı erkekler mi?
Cevapla