Türkiye'de kadınlar mı daha şanslı erkekler mi?
Bence kadınlar çok şanslı bir sürü erkek yazıyor istediğini seçiyor çok çirkin olsa bile bir sürü abaza var çünkü erkeğe taciz iftirası atabiliyor halk da hemen linçliyor. Ayrıca sünnet konusu var erkekler sünnet oluyor ve zevki %70 azaltıyor bir çok problem var. Pagan geleneği ben bir kadın olarak bunu düşünüyorum türk kadınları empatiden yoksun?
Bence kadınlar çok şanslı bir sürü erkek yazıyor istediğini seçiyor çok çirkin olsa bile bir sürü abaza var çünkü erkeğe taciz iftirası atabiliyor halk da hemen linçliyor. Ayrıca sünnet konusu var erkekler sünnet oluyor ve zevki %70 azaltıyor bir çok problem var. Pagan geleneği ben bir kadın olarak bunu düşünüyorum türk kadınları empatiden yoksun?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer