Kadınlar mı güzellikleriyle fizikleriyle daha çok yakıyor yoksa erkekler mi yakışıklı olmalarıyla kaslarıyla can yakıyor? Hangi cins daha bakımlı?

Kadınlar
Erkekler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Şu aslen bursalı olup sonradan İstanbul’a taşınan erkekler var ya aşırı yakışıklı değil mi Bursalı ama kendi memleketini pek bilmeyen İstanbul’da büyümüş kendini geliştirmiş çalışan insanlar gerçekten çok çekici değil, ayrıca 30 yaşından yukarıda olanlar aman Allahım mükemmel böyle bir şey yok yani ben daha önce böyle bir şey görmedim ve artık ömrümün geri kalanında da göremem gibi geliyor.
#reda
Türk kadınlarının canım ile Türk erkeklerinin şerefsizlik seviyesi doğru orantılı olduğu için erkekler 😏 Kimse üzerine alınmasın ama herkes alınsın 😂
Canım ne ya 😂 kerizlik desek oluyor mu
Cevap
27Cevap
Bakım konusunda kadınlar daha bakımlıdır. Ama can yakan kim diye sorsan erkekler derim
Kesinlikle
Denizciyim inanın dünyanın gezilmedik yeri kalmadı 17 senedir.
Çek kızları
Afrika da ki Avrupalılar dan kalmış melez kızlar
Japon kızlar.
Erkek olduğum için erkekleri kesemedim kusura bakmayın
Fiziğimle ve güzelliğimle kimsenin canını yakmadım. Ve sırf yakışıklı diye kimsenin canımı yakmasına izin vermedim.
Bakım konusunda kadınlar erkeklerden daha iyidir. Erkekler şımarık büyüyor. Eskisi gibi değiller.
karakter yoksunu oldu mu pisliğin teki oldumu farketmiyor yani kız veya erkek can yakıcı ola biliyor
👏👏👏
Çok güzel kadınlarda var, çok yakışıklı erkeklerde... Değişiyo yani %50 yarı yarıya✌️
Adamlar, güzel karakterli olanlar ve kalbi güzel olanlar.
Ne kadınlar ne de erkekler. En can yakıcısı ekonomi
kızlar erkekleri peşinden sürüklüyor ama eğlenceli oluyor
Kendine güvenenin canı yanmaz
Şu resimde kadın daha can yakıcı 😂😂😂
Senmi o mu daha can yakıcı
Erkekler çok sıkıcı ben erkek olacaktım var ya. Allah'ım bir insan nasıl bu kadar umursamaz olabilir.
Bence kadınlar çünkü yakışıklı erkek egoludur etrafında çok kız vardır diye flörtken reddeden çok arkadaşım var.
İstediklerini parmaklarında oynayabilir çünkü zkizlae
Türkiye de erkeklerin %70 i çirkin o yüzden kadınlar. Onlarda %70 i falan çirkin skksksksk
Kadınlar erkekleri duygusuz gördükleri için önemsemiyorlar
Kişiden kişiye değişir
İkisi de çok fena. Kapışırlar vallahi.
iki grupta fena
#Hükümdar
Kadınlar her zaman bir tık öndedir..
Cilveli ve çekici kadınlar
kadınların düşünceleri anında değişebiliyor
Değişir
Kadinlar net
Kadınlar bence
Bu nasıl bi ikilem?
maalesef erkekler
Kadınlarr
Kadınlar
Erkekler
Kadınlar tabiki
Kesinlikle ladınlar
Her ikisi de yakar.
Kadın tabiki
Kadınlar elbette
Erkekler
Erkekler
Kadınlar fena
Kadinlarrrrrr
Kadınlar
Tabii ki kadınlar
Tabiki erkekler
Evet nereden biliyorsunuz
Kadınlar tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?