Sizce neden saçlarımı sarıya boyadığımdan beri uzamıyor?

Farkediyorum hep aynı ve bazen kopmalar oluyor elimi sürdüğümde bile tararkende dolaşık yerlerde öyle hep üstüme küçük küçük saçlar dökülüyor? Ne yapmam gerek?
Sizce neden saçlarımı sarıya boyadığımdan beri uzamıyor?
Cevapla