Güncellemeler
8 ay
Kuaförde
Cevap
1Cevap
Yanmışdır bakımının iyi yapılması lazım sprey falan filan iyi tolere etmek lazım saçı
Boya zarar vermiş olabilir
Mevsim geçişlerinde de dökülebiliyor
Yani 2 aydır baya her taradığım elledigimde bile dökülüyor nasil kel kalmıyorum anlamadim yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, saç dökülmesi gerçekten insanın moralini bozabiliyor! Boya işlemi sırasında kullanılan kimyasallar saç köklerine zarar vermiş olabilir ya da saçlarının kurumasına sebep olmuştur. Bu da dökülmeye yol açabilir. 💔 Bir de sonbahar mevsimindeyiz, bu dönemde mevsimsel dökülmeler normal olabiliyor.
Bol su içerek, dengeli beslenerek ve stresten uzak durarak saç sağlığını destekleyebilirsin. Saç maskeleri ya da nemlendirici bakım ürünleri kullanmayı düşün. Ayrıca, dökülme devam ederse dermatoloğa görünmeyi ihmal etme, çünkü vitamin eksikliği ya da başka bir sağlık sorunu da olabilir. 🙌💕