Saçımı boyadım ama kötü oldu. 2 hafta sonra boyasam saçım yanar mı?

Selam saçımı boyamıştım önce açıcıyla açtık sonrada 2 tane boya karıştırdık ve sürdük şu anda saçım sarı ama çok kötü bir sarı oldu aynı civciv sarısı gibi açıcı dan sonra saçım yıpranmadı şimdi 2 hafta sonra kahverengi ye boyatıcam yanarmı saçım?
Saçımı boyadım ama kötü oldu. 2 hafta sonra boyasam saçım yanar mı?
Cevapla