Bir saçım yanmasi kolay değil öncelikle. Sürekli işlemlere maruz kalırsa anca öyle incelir ve kopar. İkinci olarakta evet sarı yaparsan tutar 👍🏻 ama hafif geçişli olur ki bu daha güzel
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Canm teşekkürler görüşün için ama yanmadı için böyle oldu açıcı sadece 2 dakika durdu hemen yıkadım cesaret edemedim uzun cunku