AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
110Cevap
Din Allah ile kul arasındaki bağlılıktır. Bu nedenle kimsenin ne yaptığını sorgulamak kimseye düşmez. Gidene de gitmeyene de farklı gözle bakmam, herkese saygım vardır.
sadece cuma namazıyla olmaz bu işşler namazın her vakti cuma kadar önemlidir sadece cuma namazı kılan göz boyamak için kılar bu benım düşüncem saygılar :)
Cuma namazına gitmeyen erkek dünya ahiret bacımızdır :D
Embesil
Aynen ne çok bacimiz var
Osilius birgün senle karşılıklı oturup konuşmak isterdim dogrusu
@fittt buyur İstanbul suadiyede oturuyorum. gel burada güzel yerler var çay kahve
Keşke bursa deseydinn
Gitmeli, yani dinen hükmü olduğu gibi bir erkeğe en azindan müslüman bir erkeğin cumaya gidiyorum demesi beni gururlandiriyor. Beni geçtim ALLAH icin gidiyor oraya..
Cuma namazına gitmeyen Çok arkadaşım var malesef ben elimden geldiği kadarı ile gidiyorum Hatta teşvikte etmeye Çalışıyorum teşvik ettiklerim ilk sünnet ve farzı kılıp kaçıyorlar 4 rekat daha kılsalar bari ama yok..
sevdiğim adam gitmeli , hatta gitsin , mümkünse tüm namazlarını kılsın benide alıştırsın...
Arkadaslar böyle seylere cok takilmayin lütfen..
Biriylen ganistim cocuk herzaman cumaya giden biri özür dileyerek söylüyorum ama tam sere*sizin teki cikti bide bir tanidigim var cuma günü cuma namazina giden aksamleyinde discoda kizlarlan eglenen..
Diycegim o ki ici güzel, temiz olsun bazilari ibadeti gösteris olarakta yapabiliyor maalesef
ben gidenleri çok taktir ediyorum, gitmeyenlerle ilgili bir düşüncem yok :)
Cuma namazına giden erkek daha bir güvenilesi geliyor bana :))
Müslümansa gitmeli. bitmiştir. ha gitmem sanane derse, inancını gözden geçirsin derim.
dipnot: milletin ibadetini de yargılamıyorum, ben koskoca bir inancın gereklerinden bahsediyorum.
Ateistim, huzurluyum. Pişmanlık duyduğum davranışım yok ve iyi bir insan olmak için elimden geleni yapıyorum. Öteki dünyadaki çıkarlarımı düşünmek için değil, insanlık için yapıyorum bunu.
Niye gitmiyo gevuuuur :D saka bir yana kendi secimidir saygi duyarim ama sahsen kilinmasi taraftariyim
Bisey düsünülmemeli bence sonucta Allah'la kul arasındaki bizi ilgilendirmez. Ama toplumumuzun aşıladıgı fikirler dolayısıyla düsünülüyor bir seyler. Bana soracak olursanız gitmesini tercih ederim tabiiki
Belki gidiyordur bilinmez ki, bence göstere göstere yapmıyorsa ya da dile getirmiyorsa zaten en makbulü.
adam sadece ne düşünüyorsunuz diye sormuş yani çok basit bir soru aslında neden ısırma saldırma gereği duyar bazı arkadaşlar çok merak ediyorum. yani sananeyse tıklama yorum bile yapma sadece birşey düşünüyorsan yorum yaparsın çünkü soru öyle çok basit... iyi kötü ya da sıradan gibi birşey bile akıllıca bir cevap...
Yorumları okudum da kızlar cahillikte zirveye ulaşmış. Yok cumaya gitmeyen erkek değildir, yok cumaya gitmeyen adam değildir. Sırf cumaya gitti diye dört dörtlük insan olarak gören bile var. Şunu kafanıza sokun artık ibadet etmekle iyi insan olunmuyor, ibadet etmekle dört dörtlük insan olunmuyor, ibadet eden biri ahlaklı olur gözüyle bakmayın.
Edit: Namazımı kılıyorum, ama bu kadar safça ve cahilce yorumlar insanı delirtiyor.
Herkesin kendine kalmış bişey tabiki ama Cuma namazina gitmeyen adamin kazandiği para Helal olmuyor o yüzden ben sahsen onun lokmasini yemem.. babamda gitmiyordu cuma namazina aldigi seyleri yemiyordum
Kahkaha attim erdogan cuma namazina gidiyor hemde haram para kazaniyor yani yolsuzluk... bu durumda ne oluyor peki? Cehenneme mi gidiyor
@ecemmm85 bu cevabi siyasete nasil bagladigini cok merak ediyorum suan.
Sen hiçbirşey yemeden büyüdün yani O. o Cuma namazıyla haram para ne alaka cahillik bu ! Helal para insanın çalışarak hak ederek kazandığı paradır haram paraysa dine ters düşen işlerle bknz hırsızlık.. kazanılan paradır
Siyasetle alakasi yok insan olarak sordum.. erdogan da sonucta bir insan? Bunu aciklayabilirmisin -.-
Erdoğan bir istisna @ecemmm85 o öylede böylede o yolda :D
Dogru haklisin
Bu arada cuma namazini küçümsiyen bir devirdeyiz yazık.
Hadi len ordan. Sen su kadin dedigin erkek parasi yer diyen cahil degil misin
Aa benim niye haberim yok? @Pomocu3
ister gitsin ister gitmesin. kimsenin dini eylemini yargılama hakkınız yok.
Böyle bir konuyu kızlara sorup, dini erkeğe ait hisseden kızların demeçlerini merak eden erkek hakkında ciddi psikolojik semptomlar düşünüyorum.
Hadi len!! Kızların yorumlara bak. Öyle kapan et demiyorum da dekoltesi az olan, memeleri dolgun göstermeyen, eteği biraz uzatan bişey yap desen yapmazlar. Biz de sizin için üzülüp dua ediyoz.
Cuma namazina giden erkege adam denirken. digerine vasifsiz bir gozle bakiyorum
Kendi ibadeti kendisini ilgilendirir. Hiçbir şey düşünmem.
Ben yadırgıyorum açıkçası çünkü bu farz gidilmesi zorunlu
İbadet kul ile Allah arasındadır. Fakat birlikte olduğum erkeğin inançlı olmasını cuma ya gitmesini isterim açıkçası.
Cuma vakti etrafta gördüğüm erkekler çok itici, camideyim hayatım çıkınca yazarım ben sana diyen adam aşk 💕
3 kere cuma namazına gitmeyen erkeğin kalbi mühürlenir. Bu bir hadis. Hiç gidenle gitmeyen bir olur mu?
Gidende gitmeyende kendinden sorumludur günü gelince hesabnı verecektir ikiside, birşey deme hakkımız yok.
her ne kadar din kavramını sorgulasam da cumaya gitmeyen erkeğe bacım gözüyle bakarım
vallahi ben geceden çıktım onun için gidemedim cumaya
Her musluman namaz kilmayi bilmeli ibadetini yerine getirmeli haftada 1saat yani secdeye kafa degicek mis kokusu icine cekilmeli
Mis kokusu demissin de camide icine tek cektigin ayak ve osuruk kokusu oluyor
kardeş hiç gitmedigin belli oluyor senin abdest almıs adamın ayagımı kokar terbiyesizlik yapmayın eğer gitmiyosanda osuruk kokusu ayak kokusu diyemezsin osurunca zaten abdestin kaçıyor yani okadar cahilsinki keşke ölsen.
Pomocu3 kendi nickine osuruk3 yazacamis kafasi bulanmis zaten belli boyle cahiller konusmasin burada ya
Bugün kaçırdım cuma namazını, aylar sonra... İyi olmadı.
İkisi arasında bir fark var yok en azından benim için
Vicdan azabi cekwnle cekmeyen erkek arasindaki farki soruyorsun olmaz ki ama bu:-)
Gidenin tabulara hapsolmuş, çocukluktan beri gördüğünü aynen tekrar eden bir adam olduğunu, gitmeyenin kendi fikriyle düşünen biri olduğunu düşünürüm.
cuma çıkışı adam yakmaya gitmiyorsa bir sakıncası yok... sakın yanlış anlamayın ha gençler, bu ülke bunuda gördü.
Cuma giden erkek Müslüman erkektir, candır = deep of man :D
Cumaya gitmeyen erkek dünya ahiret bacımızdır.
Erkeklerin gitmemesi yanlış bende doğru bulmuyorum. İşyeri kendisi gönderdiği halde gitmeyen odunlar var ama peki beş vakit namazı kılmayanlar için kadını-erkeği hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bir şey düşünmem benim için fark etmez, gitse de olur gitmese de. Kendi bileceği iş.
Herkesin kendi tercihidir ama içten içe benim için 1-0 öndedir :)
Giden kendine gider acikcasi beni pek ilgilendirmez
Cuma namazina giden erkek benim icin 50000 adim ondedir, onemli.
mümkünse dinsiz erkek olsun
ama genel olarak farketmez
mutlu oluyorsa gitsin
sizene kardeşim o Allah ile kul arasında olan birşey. ve siz aşık olacağınız kişiyi cuma namazına gidiyor mu gitmiyor mu diye seçiyorsanız harbi safsınız.
Kimsenin hakkında yalan yanlış yorum yapılmaması gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta bu Allah ile kulu arasında olan bir şey. Yani herkes kendinden sorumludur. Başkasını düşünmeyin fazla...
Yaklaşık 6-7 senedir gitmiyorum. Ara sıra gittiğim olur ama. Şimdiye kadar ne vaktim oldu gitmeye ne de vaktim olduğunda da ben gittim. Bilmiyorum. Sistem pek vakit tanımıyor. Gitmedikçe de soğuyor gitmiyorsun.
Sen cozmussun olayı sistem vakit tanimiyo izin vermiyordu çoğu yerde güzel kardesim neden sistem bizi cumaya gitmemeye zorluyo birazcık da bunu dusunurmusun
Ikiside XY kromozomlarina sahip insandır. Iman kalplerdedir.
Erkek derken? Cuma Namazı'na bile gitmeyen erkek yoktur. Gitmeyenlerin erkekliğinden şüphe edilir...
Büyük konusmayım fakat gitmeyen biriyle evlenmek istemiyorum davul bile dengi dengine sonucta.
Unutma ki ezan tüm insanlığa okunur üzerine alınan secdeye gider sadece cuma namazı için değil kanks
Eğer meydanda ben "Müslümanım" diye geziyorsa haftada 1 gün olan bir emri uygulayacak
gidenlere allah kabul etsin gidemeyenler için inşallah giderler
Kendilerine kalmis sey.. Fakat ben sahsen isterim kocamin gitmesini..
gitse de olur gitmese de yeter ki terbiyeli olsun sağlıklı düşünsün
Hayatımda bir kere arkadaş zoru ile gittim küçükken. Kış günü donmuştuk cami de buzdu daha gitmedim.
herkes kendine yapar kardeşş gidersen yanmazsın heheh :)
Valla en son beş yıl önceydi. Ayakkabımı çaldılar sonra sorgulamaya başladım. En sonda böyle bir garip oldum 😊
Cumaya dahi gitmeyen erkegi erkek olarak goremiyorum kimse kusura bakmasin.
Erkekler için cuma namazının özel olduğunu düşünüyorum aksatılmaması gerekli, gitmeyenler için üzülüyrm
tercih meseledir kimilere yalanlara inanıp mutlu olmayı ister kimileri gerçeğin peşinden koşmak ister kimin kılıp kılmadığı beni ilgilendirmez
Giden erkek tercihimdir. Gitmeyenle bilmiyorum iliski yasamam allah aski ararim karsimdakinde