Lütfen yardım edin!! Aklımı kaçırıcam yoksa?

Arkadaşlar lütfen yardım edin yoksa gerçekten deliricem. Sorunum ailem ve özellikle de babam. O sonn derece kısıtlayıcı biri. Şöyle söyleyeyim; yaşım 16 ve hiçbir sosyal medya hesabım yok, telefonuma ders uygulamaları dışında herhangi bir şey indirmem yasak, müzik dinlemem, oyun oynamam yasak, istedigim gibi giyinmem konuşmam yasak. Arkadaşlarımla dıraşıya çıkmam yasak. Bırakın arkadaşlarü evin önüne inmem bile yasak yani nerdeyse herşey yasak. Başkalarına baktıkça çok kötü hissediyorum. Ailelerinin onlara hiçbir baskısı yok. Ama dönüp kendi aileme baktığımda neden böyle diyorum. Derslerime gelince derslerin hiç de kötü değildir. Fen lisesine gidiyorum ve şimdiye kadar hep takdir getirdim ama bur türlü yaranamadım onlara. Hep daha fazlasını istiyorlar. Ha bir de babam insanların içinde beni rezil etmeye bayılır. Mesela daha dün şöyle bişey oldu; hep birlikte dışarıya dolaşalım diye çıktık. Ben kapalı bi kızım. Bi anda herkesin içinde bana bağırmaya başladı. Ben sana topuz yapma demedim mi diye salak mısın neden sözümü dinlemiyosun falan diye. Oysa ortada topuz falan yok ya. İnsalar bana o anda öyle bir baktılar ki o anda kendimi yanımızdaki denize atasım geldi. Utancımdan ölüp ölüp dirildim resmen. Hadi 1 kere yapsa affedicem belki ama awm lerde marketlerde her yerde yaaa heryerde yaptı bunu bana. Bu ve benzeri durumlardan bıktım artık. Onun yüzünden artık sosyal ortamlarda duramıyorum. Biri bişey dese hemen heycanlanıyorum elim ayağım karısiyor. İnsanlarla rahat bir şekilde konuşamıyorum. Strese giriyorum durduk yerde sürekli. Sırf babam diye sesimi çıkaramıyorum. Eskiden çok kere dayak yedim ondan. Hem de eften püften sebeplerle. Mesela eve misafirler geldiğinde ses yapardı misafir çocukları babam da ben sırf onları susturmadıgım için beni herkesin içinde azarlar sonra da onlarla oynanmamı yasaklardı. Onlar gidince de iyi bi dayak yerdim. Daha böyle anlatamadığım yüzlerce olay var. Strese girmekten bıktım usandım artık. Bende arkadaşlarım gibi sosyal biri olmak istiyorum. Yakında inşallah üniversiteye gidicem ama dediğim gibi sosyal ortamalara karşı bi değişiğim artık. Yine rezil olmaktan biri bişey der diye çok korkuyorum lütfen biri bana akıl versin evet baya uzun yazdım buraya kadar okuyan insan zamanını aldım hakkını helal et 😞😞
Lütfen yardım edin!! Aklımı kaçırıcam yoksa?
Cevapla