Normalde çok mantıklı bir insanım hatta çok fazla küçükken Bile yaşdan daha olgun hareketler yapıyordum gelecek hakkında çok güzel planlar kuruyordum eskiden kurduğum planlar genelde en iyi yollarını herzaman işe yarar ve iyi fikirleridi
Son 2 yılda aklımı kaçırmak üzereyim ciddiyim ünüveriste sınavı bitti bu yıl 2. Kez ünüveriste sınavına giriyorum
Ben meslek lisesi okudum kendimi çok iyi geliştirdim sosyal biri değilim neredeyse okul haricinde hiç dışarı çıkmayan biriydim
Ama bu korona olayından sonra mı bilmiyorum
Ruhum daralıyor önceki sene tyt net puanım 150 idi şimdi girdiğim denemelerde 200 anca oldu ayt Allah kerim ne olucak bilmiyorum kafam çok karışık sürekli duygu değişimi içindeyim Bi ara durum intahar etme düşüncesine bile geldi eskiden geleceğimi çok net görüyordum şimdi hiçbirşey göremiyorum bırak geleceği 2 dakika sonra ne olacak tahmin bile edemiyorum ölü gibiyim hayaller alemine dalıyorum dikkat eksikliğim var ama bu çok farklı artık bilinmez bir hayalin içine dalıyorum kendimi çok bunaltıyor bazen ne olacak bilmiyorum. Kötü bir meslekte olmaktan korkuyorum çünkü bazı insnalar çok kötü pislik staj yerinde çalıştım oradaki usta bana azına gelen herşeyi dedi onun gibi insalar ile olmak istemiyorum ekmek parası için bunlara katlanmak istemiyorum
Aklımı kaçıracağım 🥺 Allah aşkına yardım Allah aşkına ben tükendim...
Son 2 yılda aklımı kaçırmak üzereyim ciddiyim ünüveriste sınavı bitti bu yıl 2. Kez ünüveriste sınavına giriyorum
Ben meslek lisesi okudum kendimi çok iyi geliştirdim sosyal biri değilim neredeyse okul haricinde hiç dışarı çıkmayan biriydim
Ama bu korona olayından sonra mı bilmiyorum
Ruhum daralıyor önceki sene tyt net puanım 150 idi şimdi girdiğim denemelerde 200 anca oldu ayt Allah kerim ne olucak bilmiyorum kafam çok karışık sürekli duygu değişimi içindeyim Bi ara durum intahar etme düşüncesine bile geldi eskiden geleceğimi çok net görüyordum şimdi hiçbirşey göremiyorum bırak geleceği 2 dakika sonra ne olacak tahmin bile edemiyorum ölü gibiyim hayaller alemine dalıyorum dikkat eksikliğim var ama bu çok farklı artık bilinmez bir hayalin içine dalıyorum kendimi çok bunaltıyor bazen ne olacak bilmiyorum. Kötü bir meslekte olmaktan korkuyorum çünkü bazı insnalar çok kötü pislik staj yerinde çalıştım oradaki usta bana azına gelen herşeyi dedi onun gibi insalar ile olmak istemiyorum ekmek parası için bunlara katlanmak istemiyorum
Aklımı kaçıracağım 🥺 Allah aşkına yardım Allah aşkına ben tükendim...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer