1 ay önce annemi kaybettim ardından sevgilim terk etti?

1 ay önce kanserden annemi kaybettim peşinden 4 yıllık sevgilim beni yarı yolda bıraktı terk etti çok zoruma gidiyo hem ayrılık hemde ölüm acısını bir arada yaşamak zor yıkım üstüne yıkım yaşadım tek merak ettiğim konu beni bu haldeyken destek çıkmayıp yarı yolda bırakıp gitti günün birinde döner mi dönmez mi? Barışmak istediğimden değil hatasını anlayıp pişman olup olmayacağını merak ediyorum ben iyi kötü yoluma da devam ederim ama bu sıkıntılı zorlu süreçte yaşadıklarımı asla unutmam. Geri gelmek ister mi istemez mi böyle birisi ya da ne bileyim yaptıklarından utanç duyup af diler mi dilemez mi? Hayatımın en zor günlerini yaşıyorum.
1 ay önce annemi kaybettim ardından sevgilim terk etti?
Cevapla