Kadına dayatılan "Vücut hatlarını sakla!" algısı doğru mu?

Yani şöyle; sütyen giymeyen, meme ucu belli olan kadına uzaylı görmüş gibi bakıyorlar.
Mesela ben iç çamaşırıyla özellikle de sütyenle asla rahat edemiyorum. Bence yurt dışı gibi burada da alıştırılmalı. Bu algı yok olmalı, sizce?
Kadına dayatılan "Vücut hatlarını sakla!" algısı doğru mu?
Cevapla