İlkokulda unutamadığınız kötü bir anınız oldu mu?

Benim olmuştu 23 Nisan ’da hoca kendi sevdgi öğrencilerini seçmişti. Ve çok üzülmştm. Ayrımcı bir adamdı onun yüzünden hep kendimi hayatım boyunca dışlanmış hissettim
Güncellemeler
+1 yıl
Orada mısınız
Güncellemeler
+1 yıl
Durumu atlatanmıyorum
İlkokulda unutamadığınız kötü bir anınız oldu mu?
Cevapla