Tamamda ailen nasil izin veriyor ayni odada kalmaya sonuçta reşitsin kendi odan olmasini tabikide istersin hatta ayni odada kalmaktan ablaninda rahatsiz olmasi lazim sen erkeksin o kiz bi kere rahat olmassiniz hareket kisitliliği olur
Bir de senin yaşın 18mis o yaşlarda daha çok rahatsız olunuyo da ilerleyen zamanlarda azaliyo çok takılma uyumlu olmaya birlikte vakit geçirmeye bak kimseye kalmayacak zaten o oda
Senin yaslarda kavga daha çok oliyo dedigim gibi suyuna hit alttan al aynısını o da yapmaya başlar oyun oynayın birlikte bir şeyler yapın arkadasin gibi düşün
Birlikte oyun oynayın bir şeyler izleyin o senin en yakın arkadasin gibi düşün alttan al bazen durumları o da zamanla alttan alır bir şekilde halledersiniz, okur ise girersiniz yarın öbür gün kimseye kalmaz o oda diyorum kötü hatırlamayin şu gunleri
Bizde herkes kendi halinde küçükken az dayak yemedim hiç gozuktugu gibi değil büyüdükçe akıl basa geliyo biz de çok kavga ettik zamanında şimdi herkes kendi halinde olunca çok sorun olmuyo
3-4 sene sonra sizin de durum degisir muhtemelen ama dedigim gibi alttan almanız lazım karsilikli ben de zor bir insanım çoğu zaman ama kendimi alıştirdim rahatsız olduğum seylere
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
18 sin ve ayri eve cikiyorsun kır kıçını otur oturduğun yerde oturma odasında yat salonda yat ayri ev bu yaşta erken
Bak ver bana aynı odayı paylaşmak zor
Hak ver diycektin galiba ayni odayi paylaşmak zorda ayri evde yasamakta zor ablan kaç yasindaki
2000 doğumlu 21 sanırım
Tamamda ailen nasil izin veriyor ayni odada kalmaya sonuçta reşitsin kendi odan olmasini tabikide istersin hatta ayni odada kalmaktan ablaninda rahatsiz olmasi lazim sen erkeksin o kiz bi kere rahat olmassiniz hareket kisitliliği olur
O konuda sorun yok biz gece annemlere baskın bile yapıyoruz 😆
Ahahaaa maşallah size insanlara niye baskin yapiyorsunuz birakin rahaat rahat uyusunlar aaaaa çok ayip 😜😜😜
Kaç kere gizli gizli izledik ebeveynleri bir bilsen 😝
Pis röntgenci sanane hatta sizene
Ablamın fikri hiiic suçum yok 😆
Her şey o ablalarin basinin altindan cikar zaten kardeşleri one surerler bizimkilerde oyle suçu işler one beni surerler
İlk ben dedim yalan yok banyodan sesler geliyor dedim ama sonrasında gel bi bakalım uyumuşlar mi diye ablam dedi 😆 sizde de mi durum böyle
Bizim durum özel hayat değil genel olarak bardak kirma kardesimi uyurken uyartip ustume suçu atma filan
Sizin yaşlar kaç sizde aynı odayı paylassaydiniz bizim gibi olurdunuz 😆
Abartma yaa daha ne ayrı evi geçinmek o kadar kolay mı
Ama olmuyor böyle aynı odada
Bu rahatsız edici olurdu ya kocaman insanlar olmuşsunuz ayrı oda hatta ayrı ev yaşınız gelmiz
Eee elimden ne geliyor hiç bir şey
Ayrı oda neyse de ayrı ev ne alaka senin odayi ayirman gerekiyor sadece
bence sorun olur duştan çıkınca falan sıkıntı yani unutup biriniz odaya dalsa ne olacak. d
Berbat bir durum
Yaşadınız mı hiç öyle bir şey
Kısmen
Anladım
Ne anladın allasen
Bak yine ne oldu
Oturma odasındaki koltuğa alalım seni
Kamera mi var evde kız şimdi ordayim zaten 😱
orda yatabilirsin odan gibi sahiplen
Balkonda yatsam olur mu
yatt aplası
Rahat ediyorsan sorun yok
Ben de abimle paylasiyorum zor ama canı sagolsun
Ayrı oda için baş kaldırma zamanı 😆
Ayrı oda olsa baş kaldirirdim işe girip mecbur evden gidicem
Sıkıntı ya gerçekten
Abin de benim gibi şikayetçi mi bu durumdan merak ediyorum
İkimiz de bazen rahatsiz oliyoruz ama şikayetçi değiliz canı sağ olsun dediğim gibi
Bizim gibi her gün kavga yok o zaman 😫😆
Bir de senin yaşın 18mis o yaşlarda daha çok rahatsız olunuyo da ilerleyen zamanlarda azaliyo çok takılma uyumlu olmaya birlikte vakit geçirmeye bak kimseye kalmayacak zaten o oda
Senin yaslarda kavga daha çok oliyo dedigim gibi suyuna hit alttan al aynısını o da yapmaya başlar oyun oynayın birlikte bir şeyler yapın arkadasin gibi düşün
Ooo bana kalsa ben biliyorum yapacağımı da bazen çok ters oluyor var ya Yaşı da 21 zaten
Birlikte oyun oynayın bir şeyler izleyin o senin en yakın arkadasin gibi düşün alttan al bazen durumları o da zamanla alttan alır bir şekilde halledersiniz, okur ise girersiniz yarın öbür gün kimseye kalmaz o oda diyorum kötü hatırlamayin şu gunleri
Sizde durumlar iyi herhalde abinle güzel zaman geçiriyorsunuz galiba
Bizde herkes kendi halinde küçükken az dayak yemedim hiç gozuktugu gibi değil büyüdükçe akıl basa geliyo biz de çok kavga ettik zamanında şimdi herkes kendi halinde olunca çok sorun olmuyo
Sizinde yataklar arasında sehpa var mı 😆
3-4 sene sonra sizin de durum degisir muhtemelen ama dedigim gibi alttan almanız lazım karsilikli ben de zor bir insanım çoğu zaman ama kendimi alıştirdim rahatsız olduğum seylere
Tek ortak noktamız uyku tutmayınca film izlemek ama ne bileyim yaa sıkılıyor insan
Kendi halinizde takılın illa birlikte vakit geçirmek demek değil bulaşma sataşma alttan al o da öyle yapsın keyfiniz kacmasin
Sürekli odada müdahale ediyor bana odada sigara bile içemiyorum yani
Sigara konusunda ablan haklı onun sağlığını bozman çok bencilce, az önce abimle biz de tartıştık sinirlerimi bozdu
Valla nazar degdirdik size nasıl oldu
Küstüm şu an bildiğin konuşmuycam günlerce bence de nazar değdi
Aglamamak için kendimi tutuyorum su an
Anlat valla ne oldu söyle de bende yapayım aynısını
Sacmalama çok gücüme gitti :(
Valla söyle merak ediyorum lütfen
Eee aldı mı gönlünü
Tek derdin bu olsun kanka
Yorumunu alayım
Çıkabiliyorsan cık
Bu yaşta kim takar beni
Ben olsam rahat edemem
Ben sanki çok rahat ediyorum da
Ben dayanamam