Arkadaşımın olmaması benim eksikliğimi mi gösterir?

Şimdi şöyle ki benim çok arkadaş çevrem vardı fakat bana yaptıklarından dolayı araya mesafe koymaya kadar verdim ve bulunduğum şehirde arkadaşım yok. Youtubeda bugün kötü yorum videosu izlerken kızın biri "hic arkadaşının olmaması senin eksikliğini gösterir, iletişim konusunda zayıf olduğunu gösterir kişilik problemin var demek ki" tarzında bir yorum yazmış.
Arkadaşımın olmaması benim eksikliğimi mi gösterir?
Arkadaşlarımın bana yaptığı şeylerden dolayı araya mesafe koymam ve arkadaşımın kalmaması benim eksikliğim mi?
Arkadaşımın olmaması benim eksikliğimi mi gösterir?
Cevapla