Şimdi şöyle ki benim çok arkadaş çevrem vardı fakat bana yaptıklarından dolayı araya mesafe koymaya kadar verdim ve bulunduğum şehirde arkadaşım yok. Youtubeda bugün kötü yorum videosu izlerken kızın biri "hic arkadaşının olmaması senin eksikliğini gösterir, iletişim konusunda zayıf olduğunu gösterir kişilik problemin var demek ki" tarzında bir yorum yazmış. Arkadaşlarımın bana yaptığı şeylerden dolayı araya mesafe koymam ve arkadaşımın kalmaması benim eksikliğim mi?
Arkadaşımın olmaması benim eksikliğimi mi gösterir?
Şimdi şöyle bir şey var tabii ki bu durum senin eksikliğini göstermez öncelikle onu söyleyim. Aynı durumu ben de yaşıyorum çevremde tam olarak güvendiğim 2 tane arkadaşım var ki onlara bile yeri gelir çok özel dertlerimi anlatmam.
Bir zaman bu durumu sorgulamıştım, bir kendime baktım bir de diğer arkadaşlara. Ben 2 tanesiyle yetiniyorken onların çevresinde en az 5-10 arkadaş var.
Bu konuda az kalsın kendimi eksik görmeye başlıyordum ki doğum haritamı keşfettim ve insanlarla olan iletişimi ve sosyal hayatı temsil eden merkür burcumun başak olduğunu öğrendim.
Bunun açılımı şu oluyor; merkür başak insanları çevresinde fazla insan olmasından rahatsızlık duyar ve çoğunlukla az ve öz sayıda arkadaş biriktirir.
Yanii bu tamamen bizim kişiliğimiz ve hayatı yaşama seklimizle alakalı bir durum. Kimse az arkadaşı var diye ezik olmaz olamaz.❤️
Benim de hiç yok öyle olsa da nasıl olur etute gidiyorum dur ordan okul vardır ordan o da öyle gidip gelmekle öyle tel ile konuşmak dışarda buluşmak falan yok bazen çok zoruma gidiyor salk miyim diyorum sonra çirkinliğim gün yüzüne çıkıyor fazla kilolarim ve bunun yuzunden mal gibi gezmem mesela yakında işe giricem ama öyle gerginim ki çünkü artık ben kimseyi istemiyorum ve insan ilişkilerim malum baya yerlerde öyle işte
Ama o yorum yapan kıza katılmıyorum yani en azından senin için hayatımızı kötü etkileyen insanları çıkarmak ilk başta boşluk hissi yaratsa da zamanla huzura da eriyorsun
Öncelikle uzun uzun yazmissin teşekkür ederim 🎈 evet isleri düştüğü için yanımızda olan kişilere yolları ayırmak gerekiyor kaç yıllık arkadaş olursa olsun 🤷♀️
1. Daha önce arkadaşının olması iletişimin zayıf olmadığını ve eksik olmadığını gosterir 2. Arkadaşlarının sana yaptıklarından dolayı arana mesafe koyman olgunluktur ki olgun insanların sınırları olur 3. Böyle bir zamanda her yerde her zaman arkadaş edinebilirsin bu cok basit ve senin tercihin 4. Kendine yetebilen insan arkadaş edinme çabasında olmaz zaten kendini kanitlama ihtiyacı olan insanlar arkadaş edinmek için çaba sarf eder 5. Öneri, arkadaş edinmek için çaba gosterme senin kişiliğine uyan insan zamanla arkadaş oluverir zaten
Arkadaşının olmaması senin eksikliğini göstermez bir konuda artı olduğunu bile gösterebilir.
Kendi karakterine uygun birisini bulamıyorsan tabi ki yalnız dolaşman daha iyidir çünkü sana uymayan biriyle arkadaşlık yapman senin için iyi olmayacaktır.
Asla öyle düsünme bende aynı durumda kaldım ama şunu anladım zaten gerçekten dostum olsalardı hayatımda bi şekilde kalmak için çaba gösterirlerdi ama hiç öyle bi çabaları olmadı evet bazen dosta ihtiyaç duyosun ama yanlış insanların hayatında olmasındansa olmasın daha iyi onun yerine çiçeklere anlat derdini Allah a anlat💜
Birincisi sen beni unutmuşsun demek, arada mesafe var diye arkadaşın değilim diye bir şey yok.
İkincisi senin eksiğin olduğunu düşünmüyorum, karşı taraf menfaatçi olsa gidip yine onunla mı konuşacaksın? Çıkarcı, menfaatçi ya da sana zarar veren her tür arkadaşın olacağına hiç olmaması daha iyidir.
Sözüm meclisten dışarı 🤧 zaten eğer sorunum burdakiler de olsa ya sormam ya da gizliden sorardım 🙈 ayrıca seni unutmadım tabii ve uzakta değilsin ki 😇 Kastettigim bana psikoloji olarak zarar veren insanlarla arama mesafe koymak. Kırdıysam özür dilerim ❣
yoo o kişilerin eksikliği aşırı detaycı, seçici biriysen kendine uygun birini bulmak zor olur mesela benimde çok yakın olduğum sadece 1 arkadaşım var istesem kolayca arkadaş edinirim ama ne gerek var bu arada kişilik bozukluğununda etkisi var herkesten daha farklı bi kişiliğe ve davranışa sahip olduğun için çoğu kişi seni yargılar
Alakası yok. Benimde arkadaşım yok ve gayeeeet rahatım. Aksine arkadaşım olmadığı için insanların gözünde değerim yükseliyor hatta yanıma gelmeye bile korkuyorlar çünkü yalnız gezenler diğer grupla takılanlardan daha güçlü bir karaktere sahiptir. Yani herşeyle yalnız başına yüzleşebilecek kadar cesurdur da. Bu yüzden takılma. Çoğu insan yalnız ve özgür olmak ister. Ama birçoğu buna cesaret edemez yani eksiğin değil fazlan var canım 👻
Sen istediğin halde arkadaşının olmaması iletişim eksikliğidir. Sosyalleşememe problemi psikolojik tedavi de gerektirebilir. Ama arkadaşının olmaması senin seçiminse bu karakter zayıflığı değil bir tercihtir.
bazen iyi insanlar da oluyor arkadasalari olmamak konusu durust iyi sozu yuze soyleyenlerin arkadasi 1 tane gercek dostu olur ya hic olmaz 4 tane 8 tane 20 tane onlar oylesine gelip gecici insalar ben bi para biraksam kebabadan yedirtsem butun calisdigim yerdeki insalar venimle kanaka olur amma gel gor ki iclerinde gercek dostlugu hak eden kac insan var koca bir O sifir.
Hayır canım asla öyle düşünme sonuçta seçici ve aklı başında biri olduğun için bu haldesin. Sahte çevren olacağına kaliteli yalnızlığın olsun daha iyidir👍❤
Asla göstermez bir sürü arkadaşım vardı iyi ki konuşmuyoruz kimsem yok mutluyum başım öyle şeyler geldi ki anlatamam boş ver arkadaşı ama bazen benim ihtiyacım oluyor arkadaşa keşke kendim gibi dürüst birini bulabilsem
Senin arkadaşlığına layık olmadığını gösterir. sen kendine martıları arkadaş edinerek başla. yalnizlik da güzel. bazi insanlar varliklarinda değil, yokluklarinda güzel.🙂