Hiç arkadaşımın olmaması kötü biri ya da sorunlu olduğum anlamına mı geliyor?

Ortaokulda lisede falan vardı aslında ama beni hep kullanırlardı sınavlar ya da bir sorumluluk aldigimda yanıma gelir ya da yazarlardı onun dışında sıramda bile yalnız otururdum.

Evde de hem maddi hem manevi sıkıntılarla boğuştum ve özgüvensiz mutsuz bir kız çıktı ortaya işte.

Şimdi ben sorunlu ve ya kötü bir insan mıyım?
Arkadaşım var mı diyorlar yok diyorum neden diyip baştan aşağı süzüyor acıyorlar ya da bir neden arıyorlar
Hiç arkadaşımın olmaması kötü biri ya da sorunlu olduğum anlamına mı geliyor?
Cevapla