Ortaokulda lisede falan vardı aslında ama beni hep kullanırlardı sınavlar ya da bir sorumluluk aldigimda yanıma gelir ya da yazarlardı onun dışında sıramda bile yalnız otururdum.
Evde de hem maddi hem manevi sıkıntılarla boğuştum ve özgüvensiz mutsuz bir kız çıktı ortaya işte.
Şimdi ben sorunlu ve ya kötü bir insan mıyım?
Arkadaşım var mı diyorlar yok diyorum neden diyip baştan aşağı süzüyor acıyorlar ya da bir neden arıyorlar
Evde de hem maddi hem manevi sıkıntılarla boğuştum ve özgüvensiz mutsuz bir kız çıktı ortaya işte.
Şimdi ben sorunlu ve ya kötü bir insan mıyım?
Arkadaşım var mı diyorlar yok diyorum neden diyip baştan aşağı süzüyor acıyorlar ya da bir neden arıyorlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer