Hiç arkadaşım yok acaba kötü bir insan olduğum için mi?

Derdimi anlatabileceğim tek bir arkadaşım bile yok annem tansiyon, babam kalp hastası bir tane abim var uzakta memur, diğer abim engelli onları üzmemek için sıkıntılarımı çok anlatmıtorum Rabbime binlerce kez şükürler olsun çok büyük derdim yok ama lise öğrencisiyim beni çok dışlıyorlar bugün sınıf grubuna eklediler haberim yoktu mutlu oldum, sevindim varlığımdan haberleri olması hoşuma gitti akşam dalga geçer gibi geri çıkarttılar üstelik bir şey yazmamıştım bile arkamdan hep inek diye dalga geçiyorlarmış sevdiğim dersler, hedeflerim ve öğretmenlerim olmasa okul denen yere gitmek istemezdim üstelik kötü bir çocuk değilim kendileride saf, temiz derler ama neden bu kadar kötüler anlamıyorum derdimi anlatabileceğim tek kişi yüce Rabbim galiba kötü biriyim. (yazım yanlışları için kusura bakmayın. 30 Ağustos zafer bayramınız kutlu olsun 🇹🇷 Ulu önder Mustafa kemal Atatürk ve silah arkadaşlarının mekanı cennet olsun.)

Hiç arkadaşım yok acaba kötü bir insan olduğum için mi?
Cevapla