Hiç arkadaşımın olmaması çok tuhaf bir durum mu?

Önceden birkaç tane vardı. Hepsiyle arkadaşlığımız bitti. Şimdi de çok asosyal bir hayatım olduğu için hiç arkadaşım yok. Gideceğim yerlere tek başına gidiyorum. Çok tuhaf bir durum mu? Ne düşünüyorsunuz?
Hiç arkadaşımın olmaması çok tuhaf bir durum mu?
Cevapla