Kimseyle buluşmak istemiyorum şu ara dışarı çıkmak istemiyorum ve arkadaşlarımı reddediyorum?

Arkadaşlar şu ara bir bunalım dönemindeyim yani kilo aldım biraz ve açıkçası kendimi beğenmiyorum dışarıda çıkmak istemiyorum biraz Bu sebepten onun dışında da zaten moralim yerinde değil ve birkaç haftadır arkadaşlarım sürekli buluşmaya çağırıyor açıkçası bir bahane bulup gitmiyorum açıkçası bir bahane bulup gitmiyorum fakat son günlerde şunu düşünmeye başladım acaba onları kırıyor muyum yani onlara iyi olmadığımı da söyledim ve babaannem hastanede biraz bu durumu söyledim anladılar beni yakın arkadaşlarımdan birisinin doğum günü bu hafta içi ve bana yazdığı doğum günüm şu gün biliyorsun görüşme imkanımız olur mu acaba dede bende canım babaannem hastanede o yüzden gerçekten kusuruma bakma Ama telafi edeceğim dedim ama kalbini de kırmak istemiyorum gerçekten de çok soğudum herkesten şuara hiçbirinin arkadaşlığı gerçek gelmiyor ya zaten adı üstünde yakın arkadaşız sadece ama mesajlarıma falan 7-8 saat sonra bakıyorlar bazen günlerce haber vermiyorlar bilmiyorum zorla konuşuyoruz gibi bazen o yüzden kafam gerçekten çok karışık acaba bu arkadaşımı kırdım mı
Kimseyle buluşmak istemiyorum şu ara dışarı çıkmak istemiyorum ve arkadaşlarımı reddediyorum?
Cevapla