Hiç arkadaşım yok ve bu yüzden sürekli ağlıyorum, nasıl arkadaş edinebilirim?

kendimi çok yalnız hissediyorum iki gündğr ders bile çalışamıyorum sürekli ağlıyorum, en yakın arkadaşım değişmeye başladı ve beni istediği zaman ekiyo, o istediği zaman buluşuyoruz, başkalarıyla takılıyo vs.

başka arkadaşım da yok tüm gün kütüphanede tek başıma ders çalışıp eve geliyorum. çok sıkıldım artık. nasıl arkadaş bulabilirim (internetten değil)
Hiç arkadaşım yok ve bu yüzden sürekli ağlıyorum, nasıl arkadaş edinebilirim?
Cevapla