Ne yapacağımı bilmiyorum yaşamaktan nefret ediyorum?

20 yaşındayım Çok çirkinim, kocaman yamuk burnum iğrenç dişlerim var. 155 boyum var. Şişkoyum. Fakirim, aptalim. Annem bile bana acıyor. Bazen çirkin olduğumu ima eden şeyler kaçırıyor ağzından. Çok üzülüyorum. Kaç kere değişmeye çalıştım ama yok iğrenç otesiyim ve berbat bir hayatım var. İntiharı çok düşünüp planladım ama sırf kardeşim için dayaniyorum. Güzel olmayı ben de çok isterdim. Çirkin olmayı ben seçmedim. Ağlıyorum, herkes beni üzüyor. Kimseyi üzmek istemiyorum ama herkes çatır çatır kalbimi kırıyor. Ben de kırmaya başladım. Umarım onlar da üzülüyordur. Herkesten nefret ediyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar o kadar da fena durumda değilim az önce baya depresif moddaydim hxjdjdjdjd ne çok tuhaf insan varmış ya, tanışmak isteyen ya da deli gibi pozitiflik saçan veya nefret kusan hxjdhdjdjd çok eğlenceliymis burası. İlk kez kullanıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Ay ne çok kardeşim erkek varmış hahahshhsha iğrençç... Sadece yakışıklı erkekler yorum yapsın djhdjdjd tüm kızlar yorum yapabilir çünkü tüm kızlar güzeldir eheheh
Ne yapacağımı bilmiyorum yaşamaktan nefret ediyorum?
Cevapla