Detaylı uzun uzun anlatamayacağım çünkü hiçbir söz yaşadıklarımi anlatmama yetmeyecek zaten
Cocukluğumdan beri hep dertlerle boğuştum kimse görmedi içten içe eridim ruhum öldü artık yüzüm gülmez oldu Allahtan cehennemden korkmasam şu an hayatta degildim ama korkuyorum.
Hepsinden bahsedemesemde Şu an ki derdimden bahsedeyim önceki senelerde hatta bu sene tek tük yine oldu ama artık karşı koyabiliyorum, feci dayaklar yedim kafamı alıp duvara vurdu uzerimde masa sopa kirdi belim kabarana kadar dayak yedim dudağım patladı tekmeler yedim şimdiyse korona dönemiyle başlayan psikolojik siddet basladi hayatimda sana degersiz gereksiz keske olmasaydim daha mutlu olurlardi gibi hissettirecek kadar psikolojik şiddet bu arada 18 yaşındayım sınavi ister kazan ister kazanma gideceksin senle yasayamam demesi uzerine Antalyada otelde is bulacagim dedim ama buyuk kavga cikartti o. mu olacakmisim bu evden ya gelinligimle ya da okulumla cikarmisim sırf instada fotomu paylastim ve makyaj yapiyorum diye o. ymusum ve erkeklere kendimi gösteriyormusum gibisinden ağir seyler hic param da yok Evden kacsam gitsem üzuluyorum babam agir kronik hasta gidersem arkamdan olurse nasil yasarim vicdan azabıyla ve annem hep babama bakmak zorunda kaldi ona da üzuluyorum ama affedemiyorum Evde yedigim seyler bile sayilmaya basladi Kendimi ait hissedemiyorum Ben yavaş yavaş ölüyorum ruhum çekiliyor bunu kimse görmuyor Allah a yalvariyorum bana elini uzatacak bitti bu hayatin artık mutlu olacağiz diyecek birisi gelsin Allah im beni kurtar diye Ne yapmam lazım cok çaresiz hissediyorum kendimi Bu yasadıgim seylerin sadece aile boyutu
Cocukluğumdan beri hep dertlerle boğuştum kimse görmedi içten içe eridim ruhum öldü artık yüzüm gülmez oldu Allahtan cehennemden korkmasam şu an hayatta degildim ama korkuyorum.
Hepsinden bahsedemesemde Şu an ki derdimden bahsedeyim önceki senelerde hatta bu sene tek tük yine oldu ama artık karşı koyabiliyorum, feci dayaklar yedim kafamı alıp duvara vurdu uzerimde masa sopa kirdi belim kabarana kadar dayak yedim dudağım patladı tekmeler yedim şimdiyse korona dönemiyle başlayan psikolojik siddet basladi hayatimda sana degersiz gereksiz keske olmasaydim daha mutlu olurlardi gibi hissettirecek kadar psikolojik şiddet bu arada 18 yaşındayım sınavi ister kazan ister kazanma gideceksin senle yasayamam demesi uzerine Antalyada otelde is bulacagim dedim ama buyuk kavga cikartti o. mu olacakmisim bu evden ya gelinligimle ya da okulumla cikarmisim sırf instada fotomu paylastim ve makyaj yapiyorum diye o. ymusum ve erkeklere kendimi gösteriyormusum gibisinden ağir seyler hic param da yok Evden kacsam gitsem üzuluyorum babam agir kronik hasta gidersem arkamdan olurse nasil yasarim vicdan azabıyla ve annem hep babama bakmak zorunda kaldi ona da üzuluyorum ama affedemiyorum Evde yedigim seyler bile sayilmaya basladi Kendimi ait hissedemiyorum Ben yavaş yavaş ölüyorum ruhum çekiliyor bunu kimse görmuyor Allah a yalvariyorum bana elini uzatacak bitti bu hayatin artık mutlu olacağiz diyecek birisi gelsin Allah im beni kurtar diye Ne yapmam lazım cok çaresiz hissediyorum kendimi Bu yasadıgim seylerin sadece aile boyutu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer