Hasta olduğunuzda sizi aramayan arkadaşınızın üstünü çizer miydiniz?

3 gün önce covid 19 oldum arkadaşlar ve aramaz sormaz dediğim arkadaşlarım bile aradı ve mesaj attılar.. fakat 3 yıllık en iyi arkadaşım ( üniversite ) arkadaşım.. bilmesine rağmen aramadı ve bir geçmiş olsun mesajı bile atmadı.. sizce bu saatten sonra üstü çizilir mi? Aramızda sorunda yok her hafta ya ben ararım konuşuruz ya da o arar.. sizce ne yapmalıyım? Veya Siz Olsanız ne yapardınız?
Hasta olduğunuzda sizi aramayan arkadaşınızın üstünü çizer miydiniz?
Cevapla