Sizce adalet var mı?
Bir gün tecelli edeceğine inanıyor musunuz?
Adaletli olduğunuzu düşünüyor musunuz?
Adaletin tanımı nedir?
Görüşler için teşekkürler🌺


Adalet insan davranışlarının doğru olup olmadıklarını gösteren en önemli ilkedir. Haksızlık ve onun sonucu olan adaletsizlik yasalara uymamak, her zaman fazlasını istemek ve eşit olmamak anlamına gelir. Hak ve adalet ise yasaya uygun davranmak ve eşitliğe riayet etmek demektir. Adalet tam anlamıyla yok ama bir gün olur diye düşünüyorum
Adalet:haksızlığa uğrayan bireyler için haklarını koruyan sistemlerin bütünüdür. Evet adalet var yok desek de asıl gerçek olan adalet bir gün herkese eşit şekilde tecelli edecektir
İnanmıyorum insan adaleti kendisi sağlar
Cevap
45Cevap
Hayat adil değil.
Ben adaletli biri olduğumu düşünüyorum.
Adaletin tanımı, toplumlara göre değişir.
Hayatın adaletine güvenmiyorum insanlar da adaletsiz. Adalet eşitlik değildir imkanlara göre herkesin rahatça yasayabilmesidir bence
Bu hayat adio olmadigi icin insan adil olmasi gerekiyor. Kaldi ki bu sartlarda adil. olabipmek cok zor
Allah'ın adaletine hep inanırım ama insanların adil olacaklarına güvenim kalmadı insanlık nedir bilmeyen milyonlar var hayatımızda
Evet efendim adalet vardır.. Bizler hemen adalet yerini bulsun diye öngürümüz vardır ama.. Yaratanın adaleti'ni sorgulama şansımız da yoktur..
Where's the Adalet? Adalet kavramı sadece zengini korumak için yaratılmış dünyada.. Kölelik döneminden sonraki yeni tanım ''adalet''
Umarım olur. Zira bu dünyada adaletin zerresini görmedim.
Hayatı bilmem de ülkemizde adalet çok güzel işlemeye başladı Reis sağolsun 🥰
İlahi adalet dahil hiçbirine güvenim yok eden bir şekilde devam ediyor hayatına.
Hayatta adalet olsaydı kadınlar korkarak yasamazdi hayatı
Dünyada adalet diye bir kavram yok fakirler sussun isyan etmesin diye var gibi gösterilmiştir.
Bilmem
öyle bir adalet varsa da beni bulmadı henüz
hep adaletsizlikler beni buluyor niyeyse
Hiç bir yer de adalet yok.
Paran kadar adalet görürsün.
Vallaha ben bir Allah'ın adaletine güveniyorum gerisi fasa fiso
Yok
Hayır
Düşünüyorum
Herkese hak ettiğini vermektir
Allahın adaletine güveniyorum onun terazisinde hile yoktur.
Hayatın adaletine güveniyorum... Ben ise, bazı zamanlarda adaletli olduğumu düşünmüyorum...
Yok şu ana kadar beni bulmadı şahsen o adalet yani hayır :(
tek inandığım ve güvendiğim adalet allahın adaleti gerisi hikaye
Karma yani
Bilmiyorum olabilir de olmayabilir de
Hayatın adaletli olduğunu düşünmüyorum. Jest yaparken fazlasıyla adam seçiyor :)
Hola,
Evet karmayada çok inanıyorum. Bunu yaşadım da, sen haklıysan ahlasan dahi karşı daki kişiyi buluyor.
Hayatın Adaletine değil Allah'ın adaletine güveniyorum
Hayat demeyelim de Allahın adaletine güvenirim ama insanların vereceği adalete güvenmem...
Ülkeden ülkeye değişir türkiye içinse kızla daha üstün diye düşünüyorum (şahsi düşüncem)
Seviyem düşük olduğu için istediğim soruna yazamadım 😓😓
Adalet yok. İllaki evet.. evet... ilahi adalet.. ;)
Hayatın adaletine insanlar yüzünden güvenemiyorum.
İlahi adalete sonuna kadar inanıyorum
Şu yaşadığımız dünyada yok maalesef.
hayır güvenmiyorum adalet diger birşey yok ki
Sabretmeyi bilenler için evet adaletli
Evet. Herkes birgün ölecek
İlahi adalet e inanıyorum.
Evet etme bulma dünyası
Evet gülüm güveniyorum 🥳
Adaletini bilmem de yumruğuna çok güveniyor🙃
Hayatın değil, Allah’ın adaletine güveniyorum
Hayır, adil bir dünyada yaşamıyoruz
Malesef her zaman hayat adil olmuyor.
Pek değil ya. Güvenmiyorum
Hayatın adaletine so... kym
nayn davut
pek değil
Çok adaletli
Ewet
Adalet yok
Adaletini...
Adalet diye bir şey yok
güvenmiyorum
Hayır
Güvenmiyorum hayır
Guvenmiyorum
hayir
hayır..
Güvenmek istiyorum.
Hic yok
Hayır Güvenmiyorum
Adalet dünyada yok
Hayır inanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?