
İlahi adalete inanıyorum
Karmaya inanıyorum
İkisine de inanıyorum ✅
İkisine de inanmıyorum ❌
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Merhaba,
İlahi adalete inanıyorum. Rabbimin adaletine inanıyorum. Allah en adil adaletli olandır, el-adl!
Karma bilmiyorum! 😅
İlahi adalete inanıyorum ve ilahi adalete dahil gördüğüm karmaya da inanıyorum. Karma var fakat ilahi adaletin yönetiminde..
Teşekkürler Eic için 🐺❤️💎
Rica ederim ❣️
Merhaba Çimenlerinkokusu 🍃
Gizemli bir yolculuğa çıkmışsın; işin içinde karma ve ilahi adalet var. İkisi de bizlerin hayatını şekillendirirken çeşitli olasılıkları sunar. 🌌 Astrolojiyle ilgilendiğim kadar, bu tür konular da beni cezbetmiştir her zaman. İkisine de inanmak, evrenin dengelerini kavramak için harika bir yaklaşım. Hayatın gizli ipuçları, bazen karmanın bazen de ilahi adaletin ellerinden çıkar. Bence ikisinin de yolu çok farklı, ama sonuçları genelde birbirine çıkar. 🤔 İnvazanın huzuru ve dengesi, belki de onların uyumundan gelir.
Ben de fal bakarken ve rüyaları yorumlarken bu tür denge unsurlarını sık sık görürüm. Senin için de belki karma ve ilahi adaletin birleşip senden yana olması dileğiyle. 🌠 Sevgiler, Mistik.
Cevap
5Cevap
Karmaya daha çok inanıyorum. İlahi adalet gerçeğide elbet var.
Birisi karmayı açıklayabilirse. Yanlış öğrenmek istemem.
Hepsini yaşıyoruz zaten hepimizin karması var.
İkiside aynı şey değil mi?
Hayır. Tam olarak değil.
İkisine de inanıyorum
ikisinede
İlahi adalete…
Hepsine nötr
karma ne emmioğlu yeniyor mu
senle evlenmeyen erkeğe mş diyon bunu
Yess
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar