Hayatın adaletli olduğunu dusunuyor musunuz?

Bence kesinlikle hayır. Bir yerlerde insanlar acı çekerken bazi kişilerin gercekten torpille bir yere gelmeleri insanlarca taninip bir suru seveninin olmasi ve bunu kolayca kazanmış olmasi diger tarafta da hayata savaşın ortasında açlığın susuzluğunu ortasında başlamış insanlar var. Ortadakiler ise aile hayatı kotu olur özgür değildir mutlu değildir psikolojik sorunları vardır. Yasamak cok amaçsız degil mi o zaman? Cunku isteklerin aslında imksnsiz degil ama senin çevren ailen vs. Seyler yuzunden hayatin ve kaderin yuzunden imkansizlasiyor. Yasamanin anlami ne o zaman
Hayatın adaletli olduğunu dusunuyor musunuz?
Cevapla