Çalışmıyorum diye ailem bana bakmıyor. Sizce ne yapmalıyım?

Ben ailemle yaşıyorum ama ailem çok gaddar insanlar yemin ederim yemek vermiyorlar garsonluk yapıyordum pandemiden dolayı çıkarıldım 😔 eve para getirmiyorum diye onlar da bana bakmıyor. Çok açım oruç tutuyorum ama 3 gündür bişey yemeden tutuyorum sadece su bide bisküvi yedim. Öğlen 4 gibi yerde 5 TL buldum aldım ama henüz harcamadim günah olur diye bir camiye mi bıraksam yoksa kendime ekmek vs bişeyler alayım mı 😔?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Çalışmıyorum diye ailem bana bakmıyor. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla