"Sonradan Türk olunmaz, Türk doğulur" haksız mıyım?

Ben böyle düşünüyorum.
Yanlış anlaşılmasın Atatürk düşmanı değilim. Ama...

"Ne Mutlu Türk'üm Diyene"
sözü bizzat Türk doğanlar için geçerli bana göre.

Öz be öz "Türk olmayıp, Türk Vatandaşlığı taşımakla öz be öz "Türk" olunmaz.

"Bizzat Türklük ile Türk vatandaşlığı" bir değil yani.

Sadece "Türk Vatandaşlığı" taşıyanlar için üzgünüm. Ama siz "Türk değilsiniz, sadece "Türk Vatandaşısınız."
"Sonradan Türk olunmaz, Türk doğulur" haksız mıyım?
Cevapla