Ben oraya hiç gitmezdim gitmedigim içinde asker arkadaşlarım arasında çok dedikodu ve alay edildim.
Iste Mehmetçigin durumu böyleydi.
http://www.memurlar.net/haber/218745
bu mani kalkali cok oldu. Şu an bu ve benzeri icerikli seyler yok.
aylardan kasım
gunlerden cuma
saat 9 cikti catisma
mevziye indim
mevzi karanlik
mevzi degil mu sanki mezarlik...
azrail ile ettik pazarlik
SEHIT olmadan alma bu cani
alma bu cani alma bu cani Yari gormeden alma bu cani...
kardeşim daha askere girmedim ama askeriyede senden daha çok durdum bunu ilk defa duyuyorum :D sizin ortam asker ocagından çok amrekan pastasına dönmüş
Sen benim nezaman askerlik yaptigimi biliyormusun? Askerlerin icinde senin gibi bebeklerin ne işi varmış?
hocam zaman önemliyse zamanını belirt senin zamanını nereden bileyim ben şu an okudugum için askerligim tescilli ama sürekli askeriyede işimiz var çok komutan gördüm çok askerle sohbet ettim yemek yedik dertleştik sohbet ettik asker dedigin zaten çogu çoluk çocuk buna bende dahilim çogusu benim gibi 20 21 yaşında
Babanıza niye sormuyorsunuz?
Sor. Dahasıda var
askerlerin özellikle koşu yaptıkları sırada söylediği "Sarışın-esmer fark etmez piyadeler affetmez", "Esmer, kumral, sarışın fark etmez, piyadeler affetmez" ve sözlerinde "Komşu kızını zapt eyle", "Nerden gelirsen baldız, sen git de ablan gelsin" gibi mısraların yer aldığı Yaylayar" türküsünün içeriğindeki kadını aşağılayıcı ve kadına şiddeti gösteren ifadeler yer almasından dolayı kaldırılmasını istedi.
Işte benim zamanımdada "baldız balkonda yatar" vardı
Ben cocuklugumdan beri Yaylalar' i bilirdim. Buna inanmak istemiyorum böyle Türkü mü olur Türkülerden soğurum Türkü zarif olur :(
Yaylalarda vardi ama askerler en çok Baldız türküsünü severdi.
Bana inanmayan abilerine ve babalarına sorabilir.
Ciddî misiniz? Şok oldum. Gerçi mâlum dönemlerde askeriyenin sistemini bilirsiniz o dönemlerden kalma birşey olabilir bu
Vallahi yalan söylemiyorum.
Diyecek söz bulamıyorum
Amaç geçmişteki sistemi ve mantığı mı anlatmak yoksa bastırılmış yanınızı mı servis etmeniz bilemedim doğrusu yeter artık abartmayın!!!
Amaç geçmişteki sistemin yanlışlıgını anlatmak. Daha açık yazardım ama sorųmųn kaldırılmasından korktugùm için çok dikkatli yazdım.
Cevap
6Cevap
Vardı öyle bir kaç şey sizin ki baya komikmiş sfddcc. Biz sarım sarılım sarılı çiçek gibi şeyleri söylüyorduk
Ben öyle birşey duymadim bizim zamanımizda yaylalar komşu kızı vardı sadece.
Oda tarih olmuş şimdilerde..
En iyisi mehter, ver mehteri gitsin..
Sjsjdjdjjsh ulan laf döndü dolandı yine akp oldu 😀 biz küfür gibi algılarken adamlar allah razı olsun diyor.
AKP yi tutmak ve AKP li olmak suçmu kardeşim?
Benim gözümde suç. Düşünme yetisinden mahrum kalan insanları çevremde barındırmıyorum.
Takım tutuyor sanki.
Hahahaha 😅😅😅😅helal olsun komuta na 😅😅😅😅😅😅ora başka türlü çekilir mi be 😅😅😅
öyle türkü mu olur ya 😂 neyse ki şimdi "kahramanlar can verir yurdu yaşatmak için " vb var
Tovbe tovbe daha neler duyacaaaaazz😒
o nasıl türkü :)
Baldız baldan tatlıdır 😊
Yok artik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar