Aileme biseksüel olduğumu açıklamalı mıyım, nasıl açıklamalıyım?

biseksüelim ve gizli yaşamak artık istemiyorum, en azından ailemin ya da çevremdeki yakın arkadaşlarımın bilmesini istiyorum. ergenlik çağım dahil hiç bir zaman feminen olmadım, feminen duygularım hiç bir zaman olmadı yani ailem ve çevrem pek anlamadı. sadece gay olmadığım için belki böyledir. sözün özü aranızda biseksüel olup ailesine açılan var mı nasıl açıldı?
Aileme biseksüel olduğumu açıklamalı mıyım, nasıl açıklamalıyım?
Cevapla