Kadınların ekonomik özgürlüğünü, çalışmasını neden hala kabul edemeyenler var?

21-ci yüzyılda yaşıyoruz hala bu tipler var. Bu sitede bir yorum görmüştüm. Yorumda yazmış kadınların çalışması dinen doğru değil. Çalışan kadınlar şeytana aldanıp yoldan çıkıyormuş guya sksjkksjk. İnsanın karakterine bağlı şeyler bunlar. Kanı bozuk, ruhu afedersiniz f.. hişe olan kızları sandığa bile kapatsan bir yolunu bulurlar. Ben ilk defa 17 yaşımdayken yazda 2 ay çalıştım. 18imde de bir eczanede çalıştım. Şükür eskisi gibi işimle gücümle meşgulum. Bir de dinde var diyor. Ben dindar biri değilim ama az çok biliyorum yine din hakkında. Şu ana kadar böyle birşey duymamıştım. Bir de bunu diyen bir kadındı. Kadınların düşmanı yine kadın diye demişler. Şimdi anladım çok doğru demişler. Kadınlar cinsiyetçilik yaptıktan sonra erkeklerden ne bekleyelim? Erkekleri de yetiştiren yine kadın. Ilk önce bazı kadınlar cahil kalmasın diye iyi eğitim verilmeli. Yoksa böyle giderse toplumca sonumuz kötü olacak.
Kadınların ekonomik özgürlüğünü, çalışmasını neden hala kabul edemeyenler var?
Cevapla