Arkadaşlarınızla en çok ne yapmayı seversiniz?

Ben iyi yemek yiyebilen arkadaşlarıma şükrediyorum. Bazıları diyet falan yapıyorlar kendimi kötü hissediyorum onların yanında. Bir de alışveriş yapmayı çok ama çok seviyorum.
off gözlükleri çok güzelmiş
off gözlükleri çok güzelmiş
Uzun -birkaç hafta- bir aradan sonra sitedeyim sorumu beğenin tamam mı? Bir de umarım hatırlayan vardır. Herkes yeni gibi geldi.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Arkadaşlarınızla en çok ne yapmayı seversiniz?
Arkadaşlarınızla en çok ne yapmayı seversiniz?
Cevapla