Bunlarla nasıl başa çıkabilirim?

Evliyim, bi tane görümcem var.
Eşimin erkek kuzeni de yeni evlendi. O evlendiğinden beri benim görümcem sürekli o kuzenin evinde yani onun hanımıyla çok ama çok iyi anlaşıyorlar. O hanımda beni çağırmaz sadece görümcemi çağırır oturmaya. Konuşmalarında duydum hep gidip geldiğini. Yatılı bile kaldı orda abisinin evi bile değil.
Bize pek gelmez, iyi anlaşıyorum ama hazmedemiyorum bu kadar içli dışlı olmalarını. eşimin kardeşi benimle bukadar iyi olacağına kuzenin eşiyle cıvık cıvıklar.

Ben ilgi gösteriyorum, sürekli soruyorum nasılsın günün nasıl geçti falan ama yinede mesafeliyimdir (yapım öyle). Karşılıklı soru sormuyor ama hiç. Pek ilgilenmez benimle. Bende benimle ilgilensin diye maymunu oynatmam.

Kafam çok takılıyor ama buna.. Hatta kesin arkamdan konuşuyordurlar diyorum kendi kendime. Bi planlar çeviriyordular falan filan. Yoruldum gerçekten saçma sapan şeyleri düşünüyorum...
Bunlarla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla