29 yaşında mezun olmak kötü mü?

Uluslararası dış ticaret düşünüyorum. Henüz araştırıyorum bu bölümü. 29 yaşında mezun olmanın dezavantajları?
Güncellemeler
+1 yıl
Şu an 20 yaşındayım..
29 yaşında mezun olmak kötü mü?
Cevapla