Okulum uzadı, 26 yaşında mezun olmak kötü mü?

26 yaşında mezun olmak çok mu kötü? Kendimi kötü hissediyorum siz bu yaşta ne yapmıştınız ya da yapıyorsunuz

Okulum uzadı, 26 yaşında mezun olmak kötü mü?
Cevapla