Toplum çok mu fazla kutuplaşıyor?

Dün bakıyorum. Daha insanlar ortak olan Nevruz bayramını bile beraber kutlayamıyorlar, baharın gelişini neşe ile karşılamıyorlar. Biri diyor Türk'ün bayramıdır, öteki diyor Kürt'ün bayramıdır. Halbuki bu Orta Asya'dan Balkanlar'a kadar birçok millet tarafından kutlanan bir bahar bayramıdır. Bir bayramı bile paylaşamamak nasıl bir psikoloji, nasıl bir ayrışmadır? Şimdi İslam dini Arabistan Yarımadası'ndan sâdır oldu diye millet müslüman olmaktan mı vazgeçsin? Bununla birlikte Türklerin tarihi İslam kültürü'yle de mündemiçtir. Özellikle toplumdaki bu ayrışma dilinden siyasileri sorumlu tutuyorum.
Toplum çok mu fazla kutuplaşıyor?
Cevapla