Kendimi hiç beğenmiyorum sürekli herkesle kıyaslıyorum:(((?

Kendimi hiç güzel bulmuyorum. Arkadaşlarım, ailem ve sevgilim güzelsin deseler de inanamıyorum 1.75 boyum var 56 kiloyum ama vücudumu yine de beğenmiyorum hava atmak için boyumu yazmadım cidden kendimi hiç güzeel bulmuyorum hem başka insanların dış görünüşünü kıskanıyorum hayatımı olumsuz etkiler oldu. Sorun mu psikolojik acaba anlayamıyorum kendimi bildim bileli böyle. :(yakın arkadaşlarım benden güzel ise depresyona giriyorum. Ünlülerin fotolarını bile kıskanıyorum :( üzüntü hep içimde. inançlı da bir insanım üstelik.
Kendimi hiç beğenmiyorum sürekli herkesle kıyaslıyorum:(((?
Cevapla