Kendimi hiç beğenmiyorum. Bu beni çok üzüyor. Esim beni beğenmez mı?

Arkadaşlar öncelikle düzgün cevap verelim. Ben samimi olarak soruyorum lütfen müstehcen şekilde cevaplar yazmayın. Ben çocukluğumdan beri kilolu bir kızdım. Ve bu kilolar zaman zaman gitti zaman zaman geri geldi. Şu an yine kilo verme evresine girdim. Hipotrioidi hastasıyım. Vücudum ağır çalıştığı için kolay kilo alıyorum ama zor veriyorum. Yine de pes etmedim vereceğim bu kiloları. Ama sıkıntım şu ki vücudumun nerdeyse her yerinde çatlaklar oluşmuştu ve bunlar zamanla beyaz rengini aldı. Kilo verdikce daha da belli oluyor. Eşim beni beğenmez diye çok korkuyorum. Vücudum da şu an sarkma olmadı ama zayıfladıkça o da olabilir diye korkuyorum. Erkekler fiziğe çok mu önem verir?
Kendimi hiç beğenmiyorum. Bu beni çok üzüyor. Esim beni beğenmez mı?
Cevapla