Sizce, kadın sürücüler mi yayalara daha çok yol veriyor yoksa erkek sürücüler mi?

Merhaba. Farkettiğim bir gerçek şu ki, yaya olduğum zaman araçların aktığı aktif yollardan geçmem gerektiğinde, yol verebilecekleri halde vermeyen ve inatla hızlanıp üstüme süren sürücülerin 95%’i kadındı. Sadece erkek sürücüler yol veriyorlar bana ve çevremde gördüğüm kadarıyla diğer yayalara. Hatta, yol vermesi gerektiği halde yol vermiorsa “kesin kadındır” diyorum ve gerçekten de kadın sürücü çıkıyor.. Yahu, neden kadın sürücülerimiz böyle öküz?
Sizce, kadın sürücüler mi yayalara daha çok yol veriyor yoksa erkek sürücüler mi?
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz, dikkatinizi çekti mi hiç?
Kadın sürücüler daha çok yol veriyor.
Erkek sürücüler daha çok yol veriyor.
İkisi de eşit bence.
Emin değilim.
Benim başka bir fikrim var, görüşte belirteyim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce, kadın sürücüler mi yayalara daha çok yol veriyor yoksa erkek sürücüler mi?
Cevapla