Evliliğimizin üçüncü ayından beri ailesine para gönderiyor?

Eşimin maaşının neredeyse iki katı maaş alıyorum. Eşimin düğün için çektiği kredi borcu hala devam ediyor, balayı masrafını (konaklama , benzin) onun kredi kartından çekmiştik ve evlendiğimiz aydan itibaren aile olduğumuz bilinciyle ona destek olmak için (annesinin yeni alacağı yatakodası takımının senetlerini onun ödeyeceğini öğrenene kadar ) para gönderdim, gönderdiklerimin bir kısmıyla gram altın almış yani kendi harcamalarım kredi kartı borçlarımı çıktıktan sonra ona aylık asgari ücretin iki katı para gönderiyordum. Üçüncü ay sonunda bana ailesinin kendilerine yatakodası takımı aldıklarını ailesinin oturdugu evlerinin kredi borcu bitene kadar ayda bin lira ödeyeceğini söyledi. (1350 imiş sonradan itiraf etti , moralim bozulmasın diye eksik söylemiş) hâlâ Para gönderiyor. Çok gerekli bir şey olsa göndersin , yeni evli oğullarından henüz onun borçları varken para istemeleri ne kadar doğru? Yatak rahatsız ediyorsa bir baza bir yatak alabilirlerdi , ekonomileri iyilesince takım alırlardı bu ne rahatlık? Siz ne düşünüyorsunuz , moralim çok bozuluyor.
Evliliğimizin üçüncü ayından beri ailesine para gönderiyor?
Cevapla