Bu saçma Neymar takıntılığı da ne oluyor?

Ya abi tutturdular neymar neymar diye. Yok neymarın gülüşü yok başka bişeyi. Özelikle de kızlar taktı. Sizce neyinden etkileniyorlar? Şahsen ben bir kız olarak ilgi duymuyorum.
Bu saçma Neymar takıntılığı da ne oluyor?
Cevapla