




#Neymar





Aslında dalga geçilecek bir saç stili göremiyorum :) Neymar'ın saçı gayet modern, zevkli bir seçim olmuş. Neymar'ın ten rengi ve yüz biçimi her saç stilini iyi bir şekilde taşıyacak vaziyette fakat kendisine yakışacak bir seçim yapmış kesinlikle. Özetle Neymar saç stilini ben beğendim. Neymar saç modellerini yakından inceleyelim:

Neymar'ın en çok beğenilen saç stili bu oldu. Zaten saç uçlarını açtırmak erkekler arasında oldukça popüler, Neymar'da bu saç stilini en iyi taşıyanlardan.

Neymar bu saç modelini geçmiş zamanlarda tercih etmiş olsa da kendisini bir daha böyle görmek istemeyen çok kişi var :)

Değişiklikleri seven, denemek isteyen bir kişilik Neymar :) Fakat o rastalı saç hiç oldu mu? Zevkler ve renkler deyip saygı duyuyoruz tabii ki :D
Pırasa ve nuddle gibi. :)))
Ergen saçı
Ben bu çocuğun saçlarını çok beğeniyorum ne yapsa taşıyabiliyo güzel bence yaw
Kötü değil adama yakışıyor bence. Belki rengini degistirebilir ama.🤔
Cevap
11Cevap
düz daha iyi bence bu model bildiğin saçının üstüne spagettiyi koymuş gibi
Gayet yakışmış. Hem neymarın saçı alay konusu olsa nolur adamın iki ayağı da altın değerinde.
Ne var saçında anlamadım
Ahhahaahahahsua bune alayına ronaldo
Ya Adam yakışıklı aslında ama saçını çok kötü yapıyo her seferinde
Saç kötü ama adam yine yakışıklı ☆
Cennet mahallesine koy oynasin lan bu ne tip
İğrenç öğğ çok kötü 😐
Adamin tipi zaten cingene
Bence gayet güzel olmuş.
Her türlü yakışıklı şoparım 😁
222 milyon euroluk adamsın olmuş mu o saç hiç
neymar galp galp galp 😂😂
Bu ne hal be maymuna dönmüş kestirse daha iyi😏😛
Ne gerek var Böyle Abartı şeylere kötü olmuş
Neymar'ın çokta s. kindeydi
Çok kötü
Güzel duruyor
Çürümüş muz gibi
Pismaniyemsi
Tipsiz olmak için insan neden uğraşır?
Beğenmedim.
İğrenç
Tuhaff
Kokoș
Çok şeker bayıldım
Neymara yakışmış
Apaçi işte 🤣
Ben beğendim
Yakışmış
Maymuncuk 😂
Çokta kötü degil
bence bu saç stili gayet güzel
Bence iyi
Tarz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar