" İki yüzlü insanları sever oldum çünkü, yaşadıkça yirmi yüzlü insanlar tanıdım.. "?

Mehmet Akif iki yüzlü insanlara çok kızarmış. Bir gün bir arkadaşına şöyle demiş.:
İki yüzlüleri artık sever oldum. Çünkü yaşadıkça yirmi yüzlü insanlar görmeye başladım!..
-Ne güzel de söylemiş...
Var mı hayatınız da yirmi ve katları yüzlü insanlar? :)))
-Hıhııı benim var, kör olmayasıcalar.

(o değil de çok sıcak)
" İki yüzlü insanları sever oldum çünkü, yaşadıkça yirmi yüzlü insanlar tanıdım.. "?
Cevapla