Görsel ve yazı bana ait değildir. Yapılan paylaşımı sadece soru olarak soruyorum. Tabi ki çiftlerin birbirinden talebi olacaktır ve olmak zorundadır. Bunun iyi veya kötü olmakla alakası yoktur
Aynı şey erkekler içinde geçerli. Annemin genç kızken bir komşuları varmış baya da zenginlermiş "erkeğin iki gömleği varsa birini yırtacaksın ki yaranasın" dermiş. Çünkü adam karisinin tutumlu olmasından şikayetçiymiş Bu hikayeye laf atmak kenara dursu insanogluna yaranilmaz. Verdikce daha fazlasını ister
Zaten ben de dedim iyi veya kötü olmakla değildir talep Bu durum kadına yetinmesi gerektiğini anlatıyor. Yoksa insan eşiyle vakit geçirme isteği talep değil ki. Gayet normal bir durumdur. Bu lüks değil bunu istemek iyi olmak da değildir
Şimdi bu avukat ipin ucunu kaçıranları boşamış demek 😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Saçma bir yazı alttan alttan erkekleri kötü olmaya davet ediyor. Yetinmeyi bilmeyen her insan için geçerlidir bu sadece kadınlarla alakalı bir şey değil.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Aynı şey erkekler içinde geçerli. Annemin genç kızken bir komşuları varmış baya da zenginlermiş "erkeğin iki gömleği varsa birini yırtacaksın ki yaranasın" dermiş. Çünkü adam karisinin tutumlu olmasından şikayetçiymiş
Bu hikayeye laf atmak kenara dursu insanogluna yaranilmaz. Verdikce daha fazlasını ister
Bunlar evli olup bekar yaşayan çift modeli bir de menfaat ilişkisi olan evlilik bu tür insanlar var 15 yıllık meslek tecrübesi boşuna konuşmaz
Nasıl avukatmış bu olaylara bakış açısı tek taraflı olup erkeklere kanat takmış..
Saçma sapan düşünceler.
Bu devirde iyi erkek sevilmez erkekler bile sevmiyor kizlar hic sevmez
Bu dünyanın kanunu, doyumsuzuz. Bütün insanlar için geçerli
Yani şimdi beni burada linç etmezler ise bu tespit doğru😅
Gerçekten kim yazdıysa beynine tüküriyim yazıdan baştan aşağı aptallık akıyor
Kime göre iyi? Kadıncağız boşluktadır talep eder. Bilebilir misin?
Zaten ben de dedim iyi veya kötü olmakla değildir talep
Bu durum kadına yetinmesi gerektiğini anlatıyor. Yoksa insan eşiyle vakit geçirme isteği talep değil ki. Gayet normal bir durumdur. Bu lüks değil bunu istemek iyi olmak da değildir
Kadının derdi ego tatmin etmektir. Boşluktaysa zaten geçmiş olsun.
Şimdi bu avukat ipin ucunu kaçıranları boşamış demek 😂
Saçma bir yazı alttan alttan erkekleri kötü olmaya davet ediyor. Yetinmeyi bilmeyen her insan için geçerlidir bu sadece kadınlarla alakalı bir şey değil.
Evet bazı kadınlara rahat batıyor cidden
Paylaşım saçma sapan bi yazıdan ibaret..
Ülke olarak yozlasıyoruz, sorun bu yeğen
Yalana bak bak yalana. :D
bence haklı :D