Bizi neden sevmiyor sunuz ya 🙁 ?

Trabzonlular niye sevilmiyor ya gayet güzel insanlariz ya biz size ne ettik 😂 birisi gelmiş yüzüme hiç sevmem ve sevildiklerinide görmedim demisti aslinda ben sevildiğimizi saniyordum ayıp ettunuz hepinize Afkur deyurum 😔 ?
Bizi neden sevmiyor sunuz ya 🙁 ?
Cevapla