Ailem Sosyal Anksiyetem Yüzünden Beni Suçluyor?

Merhaba, kendimi bildim bileli sosyal anksiyetem var. Eskiden biraz daha iyiydim ancak sonradan daha fazla içime kapanık oldum. Psikiyatriste gittim ilaç yazdı ama annem kullanmama izin vermedi. Bir psikologla konuşarak tedavi olmamı söyledi kabul ettim. Aradan baya zaman geçti, ara sıra hatırlatıyordum anneme ama bugün ciddi bir şekilde sordum. Psikoloğa gitmek istediğimi söyledim, tek başıma gitmeye utandığım için mecbur benimle gelecekti. Şimdi de 'doktor sana zaten insan arasına çık diyecek ne gerek var' gibi şeyler söyledi. Sonra da bana kızmaya başladı. 'Ben seni eskiden komşuya götürmeye, dışarı çıkarmaya, arkadaşların ile buluşturmaya çalışırdım ama sen istemediğin için gelmezdin o yüzden böyle oldun, bütün suç senin, ağlama bana' dedi. Ya ben eskiden de utanıyordum, hep bahane arardım dışarı çıkmamak için. İnsanlarla konuşamazdım. Hala da aynı. Bu benim elimde olan bir şey değil. Ama annem anlamıyor. Babam desen onun bir şeyi yok boşver diyor. Takmıyorlar bile. Kendi başına dışarı çık utanmazsın diyorlar ama benim ne yaşadığımı anlamıyorlar. Ben tek başıma bu hastalık ile uğraşıyorum, ne ilaç kullanıyorum ne terapiye gidebiliyorum, evden dışarı çıkamaz oldum, hala ciddiyetini kavrayamıyorlar. Bu da yetmezmiş gibi bağırışlarını çekiyorum, ben ne yapacağım yardım edin lütfen ya.
Ailem Sosyal Anksiyetem Yüzünden Beni Suçluyor?
Cevapla